Прийом на навчання до Сумського НАУ здійснюється на підставі успішного проходження вступних випробувань та підписаного Договору між університетом та абітурієнтом (або з іншою фізичною або юридичною особою).
Щоб стати студентом нашого Університету, необхідно пройти кілька етапів у такій послідовності:
КРОК 1. Ознайомлення з програмами
Оберіть бажану спеціальність, освітню програму та освітній ступінь:
• Бакалаврат / Магістратура / PhD
• Підготовче відділення (вивчення мови)
КРОК 2. Подання заяви
Надішліть скан-копії таких документів на електронну пошту центру (snauinterstud@gmail.com):
• Паспорт
• Документ про попередню освіту з додатком (атестат / диплом)
• Переклад документів (українською або англійською)
• Згода на обробку персональних даних (форма буде надана)
Примітка: Документи мають бути нотаріально засвідчені
КРОК 3. Реєстрація в Єдиній міжвідомчій інформаційній системі України (ЄМІС)
Зареєструйтесь у ЄМІС (https://apply.studyinukraine.gov.ua/) для отримання запрошення на навчання.
Після реєстрації:
• Завантажте необхідні документи
• Оберіть Сумський НАУ як бажаний університет
• Слідкуйте за статусом обробки заявки
Після підтвердження вашої заявки буде сформовано електронне запрошення на навчання, яке дійсне до 6 місяців.
КРОК 4. Оформлення візи та легалізація документів
Зверніться до посольства України у своїй країні для отримання візи типу D та легалізації документів про освіту
КРОК 5. Прибуття в Україну / Дистанційний вступ
Після отримання візи:
• Приїжджаєте до Сумського НАУ для складання вступних іспитів або
• Складаєте вступні іспити дистанційно (із записом відео)
При першому перетині державного кордону України та після прибуття до Сумського НАУ іноземець подає оригінали документів особисто
У разі дистанційного вступу іноземець надсилає засобами поштового зв’язку до закладу освіти (СНАУ) легалізовані або нотаріально завірені копії документів про попередню освіту.
КРОК 6. Зарахування
Після успішного складання іспитів:
• Формується наказ про зарахування
• Дані про вас вносяться в ЄДЕБО
• Отримуєте офіційну довідку про навчання
КРОК 7. Оформлення посвідки на проживання
• Центр по роботі з іноземними студентами допомагає подати документи до Державної міграційної служби України
• Отримуєте посвідку на тимчасове проживання в Україні (на період навчання)
КРОК 8. Поселення та адаптація
• Поселення у гуртожиток
• Центр по роботі з іноземними студентами допомагає подати документи до відділу реєстрації ЦНАП
Зарахування вступників з числа іноземців на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб може здійснюватися:
1) двічі на рік (до 01 листопада) у визначені Правилами прийому строки для здобуття ступенів бакалавра, магістра, доктора філософії
2) упродовж року для навчання на підготовчому відділенні
Протягом першого семестру необхідно здійснити процедуру визнання в Україні іноземного документа про освіту.
Документи про освіту зарахованих на навчання іноземців, видані закладами освіти інших держав, проходять процедуру визнання в Україні відповідно до законодавства. За результатами процедури визнання заклад освіти приймає рішення щодо продовження іноземцем навчання з рівня, що відповідає результатам процедури визнання, або щодо відрахування іноземця.
У разі прийняття Міністерством освіти і науки України або закладом вищої освіти рішення про відмову у визнанні наданого документа про здобутий освітній рівень, в тому числі через його неавтентичність, заклад освіти відраховує такого іноземця.
Детальніше про процедуру визнання документів про освіту: https://mon.gov.ua/ua/ministerstvo/poslugi/viznannya-inozemnih-dokumentiv